Cineva acolo sus ne iubeste :)

Asta ca sa fiu in ton cu o veche campanie din Romania la un gama de produse electrocasnice. Chiar daca in prima instanta nu s-a “vrut” prezenta noastra acolo, se pare ca cineva acolo, undeva sus, ne iubeste. Putem spune ca am fost norocosi, chiar daca nimeni nu s-ar fi asteptat…ironia sortii..

Important acum este urmatorul lucru: suntem acolo, suntem de`al lor. Suntem in priza, si gata sa ii dam pe cei de la Danone pe spate. Cand ne-am prezentat la Casa Poporului, pe buzele multora dainuia o intrebare: ” Si… nu va bucurati ?”. Eu una ma bucuram, nu o aratam dar ma simteam bine, era ceva legat de un post al lui Alexandru, de genul”We are the champions…of Eurovision” ;)) Este adevarat, am ajuns aici pentru ca o echipa a fost descalificata si pentru ca am fost foarte prompti la apelul organizatorilor de a ajunge la o anumita ora acolo, si ne-am strans foarte repede si ne-am intalnit cu clientul. Cand este vorba de advertising important e sa fii rapid dar si bun in ceea ce faci, dar nu e suficient doar sa zici “sunt bun”, ci trebuie sa o si arati.

Una peste alta, sau alta peste unu ;)) ne bucuram ca avem acest client si suntem optimisti.

Ramane valabil: fie ca cel mai bun sa castige indiferent cine va fi. šŸ™‚

Sick and contagious.

4 Responses to “Cineva acolo sus ne iubeste :)”

  1. Orice cred ca imi va placea la campania voastra cat timp nu voi auzi de bifidus esensis si alti compusi chimici. :))

  2. Noi, echipa Rubik, alaturi de iepurasul nostru, Cookie, va uram Sarbatori fericite!

  3. Cand este vorba de advertising important e sa fi rapid – important e si sa stii sa scrii… sau macar sa fii rapid in a corecta erorile atunci cand ti le sesizeaza cineva. Nu de alta, dar asa ajungem la ‘parfumul anilor cei mai frumosi’

  4. Cand este vorba de viata in general, e important e sa fii rapid. Nu doar in advertising.

    Succes!

Leave a comment